Mode & Skönhet , Både för Tjejer & Killar

Alla inlägg under augusti 2012

Av Moa Westin - 7 augusti 2012 22:00

  Hey Kid jesus I think you should play in Hofors because I think your music is really good and I want to see you! You can research get a gig in Hofors? You're simply the best! Foals he Viddy = Kidjesus1 Instagram = Kidjesus1!!





Nu har jag Kämpat med texten så om det står nåt fel\Konstigt så skit i det ! ;)

Av Moa Westin - 7 augusti 2012 20:40

Hej bloggen jag hade 3 Kommentarer när jag loggade in och det stog att jag skulle skaffa ett liv och att jag var en fjortis och massa saker men jag vet vem som är dom perssonen ! Jag hatar hon nu.Och så skrev hon att min blogg var dålig men då kan jag säga att hons blogg inte är nå bra!!!! Men jaja nu skiter vi i det!! Idag så ska jag sova hos Louise och hón tycker att den som har kommenterade är dum !! Och vi har varit med Jennifer oxå och vi har varit på bibloteket och ätit äpplen... ;) Vi hade jätte roligt 1 Men jag lovade att jag skulle lägga ut bilder från Hofors-Rocken men det gör jag imon ! ;) Och jag och Louise vi har ätit pizza och tittat på film och nu sitter vi med en varsin dator och bloggar ! ;) Och nu ska jag titta lite på FaceBook ! Det bästa av allt ! ;) .... ........

Av Moa Westin - 5 augusti 2012 22:04

Hej bloggen jag har inte bloggat på länge för jag har varit på Hofors-Rocken och det vart sent och så har jag varit med Louise och Sovit med hon men jag kan inte lova att jag ska blogga imon eller tycker ni att jag ska ta bort bloggen ? Kommentera om ni tycker att jag ska ha bloggen kvar eller inte ;)Hej då bloggen

Av Moa Westin - 4 augusti 2012 13:14

Hej Bloggen idag ska jag gå på Hofors-Rocken med Louise och Jennifer och nån av Louises föräldrar;) Vi kommer säkert ha det bra.Vi ska titta på Itchy Daze.Itchy daze är ett bra band med 4 Män...Jaja jag har inte så mycket att skriva om :\ Men jag bloggar mer ikväll för Itchy Daze spelar kl:20.20-21.00 tror jag det var...!!!!! ;) Hej Då ! ;)

Av Moa Westin - 3 augusti 2012 13:39

                  Hej bloggen igår sov Jennifer med mig och vi myste lite och nu kom det lite bilder från igår ! Och jag tycker ni ska köpa Body Butter den är jätte bra man kan köpa den på GinaTricot för 19 kr ! och imon ska jag på Hofors-Rocken och efter jag har varit på den så ska jag lägga upp bilder och blogga men jag kanske bloggar på morgonen eller nån gång imon men jaja jag och Jennifer tittade också på film (Patrik 1,5) den var jätte bra ! Och så byggde vi med lego för att vara lite nördiga men det kommer bilder på det nån dag så får ni se hur bra vi bygger...!!! Hej då bloggen ! ;)

Av Moa Westin - 2 augusti 2012 10:31

Hej bloggen jag vet inte vad jag ska göra och jag vet inte vem jag ska va med heller jag skulle kanske vara med Louise men hon skulle kanske upp till stugan igen och jag har sms:at Jennifer och fråga om vi kunde vara men hon har inte svarat..Hon brukar svara direkt ;( Men jaja jag bloggar mer ikväll !! ;) och jag fyller om 1 månad !!! ;) Hej då Bloggen !

Av Moa Westin - 1 augusti 2012 17:48

Hej bloggen jag har inte bloggat på länge för jag har varit i stugan sen har jag varit i Louises stuga men nu kommer det lite bilder och jag har haft det jätte roligt i stugan jag har badat och gjort massa roliga saker !!!

  Louise på den lilla bryggan (stavning)   Kvälls dopp med Lollan...   Våran stuga..<3   Köpte en luftmadras (stavning) så jag kunde bada !!! !!!!   Jaaaggggg !!!   Jag har en normal katt som somnar när han äter räkor !! ;)   Min bror Kevins säng fast jag bäddade och sov i den för min är sönder ;(   New In !!! Skit snygga !!   Ny tröja för 29 kr på GinaTricot jag köpte den när jag var i Falun igår !!   Nytt halsband för 19 kr på gina oxå !! Jag köpte en Bh också men den orkade jag inte knäppa kort på sorry men den är rosa med gråa dödskallar (stavning) på den är SKIT SNYGG !!! Den kostade 50 kr på Lindex !! REA REA REA !!!

Presentation


Hej och välkommen till min blogg , denna blogg handlar allt om mode och skön het både för tjejer och killar.
Jag ville testa allt med blogg livet och starta upp en blogg här och på nattstad!
Mitt mål på denna blogg är att komma upp till 350-400 läsare

Fråga mig

19 besvarade frågor

Omröstning

Vad är jag ?
 Söt
 Cool
 Fin
 Gullig
 Snygg
 Annat

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7 8
9
10 11
12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards