Mode & Skönhet , Både för Tjejer & Killar

Alla inlägg under januari 2013

Av Moa Westin - 27 januari 2013 17:35

 

Hej nu bloggar jag igen och jag har varit i Skäve och firat min bror med familjen och vi år kebeb och nu är jag hemma och tänkte blogga lite men jag har inte så mycket att blogga om ! :\ Men igår sov Jennifer hos mig och vi hade kul och på Lördag så är Kid Jesus tävling slut och den tävlingen är jag såklart med i och man kan vinna en egen låt och jag ska vinna !!! Men bloggar mer imorgon så Hej Då !! 

Av Moa Westin - 18 januari 2013 12:20

Så nu är jag igång igen jag har inte bloggat på länge men jag har inte haft tid men nu kan jag blogga lite men jag vaknade idag av att det gjorde ont när jag hosta så då gick jag upp och titta om jag hade feber och det hade jag så jag är hemma och tar det lugnt idag ! Ikväll får det väl bli Fredagsmys med pappa och katten min ! Om ni tycker att jag är dålig på att blogga så ska jag börja blogga lite mer men jag har ju nattstad som jag bloggar på men nu får det bli att jag bloggar lite mer här också ! Lämna gärna en liten kommentar !



Läs också min underbara idol Kiddan's blogg den är bättre än mina !! ^^ 


www.basecampsoldiers.blogspot.se 

Presentation


Hej och välkommen till min blogg , denna blogg handlar allt om mode och skön het både för tjejer och killar.
Jag ville testa allt med blogg livet och starta upp en blogg här och på nattstad!
Mitt mål på denna blogg är att komma upp till 350-400 läsare

Fråga mig

19 besvarade frågor

Omröstning

Vad är jag ?
 Söt
 Cool
 Fin
 Gullig
 Snygg
 Annat

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards