Mode & Skönhet , Både för Tjejer & Killar

Alla inlägg under mars 2013

Av Moa Westin - 28 mars 2013 17:30

Hej hej nu undrar ni vrf jag skriver hej Bloggplatsen och nattstad och det är för att när jag skriver ett inlägg här på bloggplatsen så kommer den till Nattstad och jag ska börja blogga på båda bloggarna fast jag har fler läsare på NATTSTAD (70-100) men jag kommer blogga lika mycket här som på Nattstad !

Fast jag tror att jag kommer blogga på Bloggplatsen så kommer det på Nattstad sen så det blir lättare men jag tänkte berätta lite om helgen hur den kommer se ut för mig!

Jo imon så ska Louise sova hos mig och vi ska titta på Fredag den 13 och äta god mat med min familj och min granne ronny sen på lördag så ska vi åka upp till min Farmor och faster och äta och sen på Söndag så ska vi kks till min Gammelmormor för jag ahr inte träffat henne på jätte länge så jag vill det nu verkligen och jag har inte träffat min Farmor på länge så det vill jag oxå...


Men kom ihåg att titta in min blogg mer nu på Bloggplatsen för jag kommer blogga där nu oxå men titta på nattstad oxå för där kommer det komma 1 inlägg mer typ men det gör inte så mycket..


Men ha en bra Helg med er nu och kommentera gärna vad jag ska blogga om !

.

Av Moa Westin - 1 mars 2013 14:14

" Kod för att importera min blogg till Nattstad: 8378367531 "

Av Moa Westin - 1 mars 2013 14:10

Hej hej jag har inte bloggat på ett tag men jag tänkte importera den här bloggen till min nya men då var jag tvungen att ha nåt lössen och så men jag ska försöka för då kan jag blogga på en blogg bara fast jag har två så det är lite smart men iallafall så färgade jag håret igår och jag färga det till Gold Brown och det vart en jätte fin färg som jag vart nöjd med men kan inte blogga mer nu så CHAOO !

Presentation


Hej och välkommen till min blogg , denna blogg handlar allt om mode och skön het både för tjejer och killar.
Jag ville testa allt med blogg livet och starta upp en blogg här och på nattstad!
Mitt mål på denna blogg är att komma upp till 350-400 läsare

Fråga mig

19 besvarade frågor

Omröstning

Vad är jag ?
 Söt
 Cool
 Fin
 Gullig
 Snygg
 Annat

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards