Mode & Skönhet , Både för Tjejer & Killar

Direktlänk till inlägg 23 april 2013

.

Av Moa Westin - 23 april 2013 20:12

Hej hej nu känner jag att jag ska börja blogga som en idiot här på Bloggplatsen jag ska blogga lika mycket som på nattstad !

Men idag har jag bestämt vart jag skulle vara någonstans och jobba för en dag och jag bestämde mig för att jag ska vara i min brors klass och han går i 3 , så jag ska till hans skola imon och prata med hanns lärare och imon i skolan så ska vi ha en städ dag med klassen så vi ska gå ut och städa !! '-.-

Men kommer snart massor av bilder på skor för jag är ju helt kär i högklackat !!

Ha en bra kväll !

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Moa Westin - 7 november 2013 18:44

Hej hej jag har varit jätte dålig på att blogga bårde här på bloggplatsen och på NATTSTAD , ska jag sluta med bloggandet eller ta en paus? Jag vet inte riktigt än! Vi får se hur det blir! så vi får väl höras sen! ...

Av Moa Westin - 31 oktober 2013 19:36


Hej igen bloggen! Det blir väl att lägga sig tidigt för måste gå upp klockan 09:00 imon för ska ut och springa med Lovis! Skulle igenligen göra det idag men jag vaknade med världens migrän så vi skulle ta det imon , såklart så mår jag toppen nu!...

Av Moa Westin - 31 oktober 2013 16:24

Hej hej Moa här igen , uscha det var ett tag sen jag blogga här och från och med nu ska jag börja blogga här för att jag känner att bloggplatsen är ett lättare ställe att blogga på så jag ska börja fixa och trixa här så får vi ser hur det bli så jag ...

<3

Av Moa Westin - 29 maj 2013 20:17


  Hello Hello har inte bloggat på länge men jag har haft så mycket att göra så jag har inte ens bloggat på Nattstad.. Men den är 10 skoldagar kvar!! YEEY!! Jag ska ha en blommigklännign på mig och ett par svart skor med en liten klack på men jag...

Av Moa Westin - 13 maj 2013 20:56

Hej hej min blogg kommer här och nu handla allt om mode och skön het , det kommer komma mycket bilder och text om smink och kläder (kks skor) och den här bloggen kommer bli för både killar och tjejer , så bäst att kolla in min blogg om ni är intresse...

Presentation


Hej och välkommen till min blogg , denna blogg handlar allt om mode och skön het både för tjejer och killar.
Jag ville testa allt med blogg livet och starta upp en blogg här och på nattstad!
Mitt mål på denna blogg är att komma upp till 350-400 läsare

Fråga mig

19 besvarade frågor

Omröstning

Vad är jag ?
 Söt
 Cool
 Fin
 Gullig
 Snygg
 Annat

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards