Mode & Skönhet , Både för Tjejer & Killar

Alla inlägg under oktober 2012

Av Moa Westin - 12 oktober 2012 18:47

Hej äntligen fredag men jag har fått en infektion i fingret !!!!! Jag har så ont ! Men jag är så glad att det är Fredag !! Jennifer ska sova hos mig inatt Kul !! :D Har inge mer att skriva för har så ont i fingret !! 

Av Moa Westin - 11 oktober 2012 17:54

Hej nu sitter jag och läser på läxan och lyssnar på musik men om några timmar har jag träning jag har inte skrivit att jag har börjat på BADMINTON_! En väldigt drygg sport men rolig jag har gått en gång för jag orka inte förra men jaja och imon är det fredag och vad ska ni göra då ?

Och den 26 oktober ska jag till Falun och titta på kid Jesus och F the rex ! Mina IDOLER! <3 Dom betyder mycket för mig ! Dom är så bra kom ni vetta jag !? Jaha det känns lite konstigt för på nattstad har jag mer läsare men här har jag typ inga :( Men skit samma dom som läser läser !! ;)   

Av Moa Westin - 10 oktober 2012 17:48

Hej har inte bloggat på länge men jag har så mycket att göra för vi har så mycket prov för idag hade vi Fysik prov och snart engelska prov sen blir det andra prov sen där efter och det är så jobbigt och nu ska jag träna på engelskan som vi har tills imon :( Jag hatar skolan !!! Men älskar den ibland när vi har HKK=Hemkunskapp ! Haha :D Fick en jätte gullig kommentar som jag läste nyss och hon tyckte min blogg var b ra och jag tyckte hons blogg var bra men ni kan också kika in min blogg på Nattstad också om ni vill för där bloggar jag mer och den är mycket bättre men ska blogga lite här också för det är fler som tycker att jag  ska blogga på den här men ska gö det nu och lite sen också ! :D Men nuska jag blogga på den andra ! :D 

Här kommer min andra blogg ! www.nattstad.se\moiboi 

Presentation


Hej och välkommen till min blogg , denna blogg handlar allt om mode och skön het både för tjejer och killar.
Jag ville testa allt med blogg livet och starta upp en blogg här och på nattstad!
Mitt mål på denna blogg är att komma upp till 350-400 läsare

Fråga mig

19 besvarade frågor

Omröstning

Vad är jag ?
 Söt
 Cool
 Fin
 Gullig
 Snygg
 Annat

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards