Mode & Skönhet , Både för Tjejer & Killar

Alla inlägg under maj 2012

Av Moa Westin - 31 maj 2012 21:39

Hej bloggen idag var det gö när vi skulle cykla till en skog och vara där det var inte så kul får det regna och imon är det Bessermefesten och då ska det regna fan vad tråkigt ! ;( Men bloggar imon tror jag iallafall ...

Av Moa Westin - 30 maj 2012 19:52

  Hej bloggen idag har jag varit i skolan och sen efter så var jag med Linnea,Matte,Louise,Jennifer och vi åt på Hanssons och sen lite senare åkte Linnea hem och Jennifer och då gick jag louise och matte hem till mig och vi hadddde så jävla roligt så skratta så vi bajsa på oss nästan men nej men vi haaadddde roligt iallafall och imon har jag sov-morgon till 12 :D men sen ska vi cykla med klassen till nåt ställe som vi ska va till typ till 9 eller 10 :D så jag hinner inte blogga imon men kanske på Fredag !!.........

Och idag är det 72 dagar mellan mig och den bästa  !!!!!!,.........

Av Moa Westin - 29 maj 2012 20:01

  Hej bloggen så här vart det när jag klippte mig !... Det är lite kort men vem bryr sej !!???

Av Moa Westin - 29 maj 2012 14:54

Hej bloggen idag ska jag klippa mig kommer en bild sen som jag lovade er igår men idag har jag varit i skolan och nu är jag med Linnea och vi tittar lite på FaceBook och lyssnar på Ison & Fille-Jag skrattar idag...Den äger fett*!!!!!

Kommer bilder ikväll..Bloggar ikväll Puss och Kram !!!!   

Av Moa Westin - 28 maj 2012 20:50

Hej Bloggen jag har inte bloggat på länge men idag gör jag det och idag har jag varit i skolan och sen var jag med Mathias och Louise och till sist Jennifer och vi cykla lite sen kom min mormor och morfar :D och jag har tittat till mina Tomater och Gurkor som jag har planterat och jag har döpt dom oxå Gurkan heter = Bert Och Tomaten heter = Berta

Men jag blogar som vandligt imon och då ska jag knäppa ett kort på min när jag är ny klippt för jag ska klippa mej imon :D Men Louise ska följa med och sen på freda och Lördag ska det bli regn och då är det bessermefesten i Hofors och det ska bli Regn fan va tråkigt jag hatar REGN...Men Hej då bloggen kommer bilder imon :D   

Av Moa Westin - 24 maj 2012 19:53

  

 
Av Moa Westin - 24 maj 2012 19:49

Hej bloggen jag vet att jag inte har bloggat på länge men nu är jag igång och idag har det varit super väder så jag åkte till Sandviken med Louise och jag gick in till klädjätten och köpten en Jump In som jag kan dra hela vägen upp men den är lite för stor och den är rosa! :D

Sen åkte vi till Rusta och Dollarstore!!.......

Av Moa Westin - 22 maj 2012 17:26

Hej bloggen idag har jag varit i skolan oh nu är jag med Alva&Matte&Jennifer&Louise&Linnea...Och jag har blivit kär i Alvas katt Selma !!!!!!

Bloggar imon ! :D

Presentation


Hej och välkommen till min blogg , denna blogg handlar allt om mode och skön het både för tjejer och killar.
Jag ville testa allt med blogg livet och starta upp en blogg här och på nattstad!
Mitt mål på denna blogg är att komma upp till 350-400 läsare

Fråga mig

19 besvarade frågor

Omröstning

Vad är jag ?
 Söt
 Cool
 Fin
 Gullig
 Snygg
 Annat

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5
6
7 8 9 10
11
12
13
14 15
16
17
18 19 20
21 22
23
24
25
26
27
28 29 30 31
<<< Maj 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards