Mode & Skönhet , Både för Tjejer & Killar

Alla inlägg under september 2012

Av Moa Westin - 26 september 2012 15:07

Hej det var länge sedan jag bloggade här men jag kommer blogga på min blogg på nattstad och på den här bloggen för det är fler som tycker det är svårt att hitta min blogg på nattstad så ni får välja vilken blogg som ni ska läsa men jag har iallafall börja på Badminton eller jag ska börja på Torsdag imon alltså och imon har vi Engelska prov och jag kan typ allt hoppas jag ! Men idag har jag varit i skolan och vi har gjort lite olika saker men vem bryr sig ? 

Här kommer min nya blogg emn ni får ju läsa den här också ! www.nattstad.se\MoiBoi Heter den !! Jag har inte bloggat så mycket på den men jaja ! Jaaaow

Men jag har ändrats lite jag får dåligare humör lättare ! :D Har inge mer att skriva men bloggar mer ikväll ! Jaaaaow

Av Moa Westin - 6 september 2012 20:13

Hej jag ska skaffa nattstad istället så jag kommer skriva sen när den är klar :D

:)

Av Moa Westin - 3 september 2012 18:44

  Här är lite saker som jag fick igår !! :D idag så har jag varit med Louise och har inge mer att skriva nu !

Hej

Av Moa Westin - 2 september 2012 21:18

Hej mina bloggläsare idag vart jag 12 år !! Och jag firade det med Mamma pappa Louise och Kevin sen var jag på Fotbollsmatch! Det var min lille bror som spelade och dom van med 4-3 tror jag jag var lite efter och jag skrev att det skulle komma bilder på vad jag fick men dom bilderna kommer imon för då kommer min mormor och morfar och då får jag saker av dom så det kommer bilder imon och nu ska jag måla klart mina naglar sen ska jag läsa i 45 minuter för vi fick hem lite läxor för vi har IUP dagar alltså utveckling (savninng) samtal ! Så vi fick hem lite läxor och om ni inte fattar vad jag menar så skit i det då ! Det kommer mer bilder det lovar jag! Men har inge mer att skriva men jaja hej då ! :D !

Hej

Av Moa Westin - 1 september 2012 14:26

Hej mina bloggläsare imon fyller jag år och inatt sov jag hos Louise och idag ska Jag Louise och Jennifer baka Muffins och kanske Jogga i 60 minuter !!! Kommer bilder imon på min födelsedag ! Men jaja kanske bloggar mer ikväll bara kanske... Men idag ska vi baka MUFFINS och Jogga så det ska bli kul! Har inge mer att skriva ! :\

Presentation


Hej och välkommen till min blogg , denna blogg handlar allt om mode och skön het både för tjejer och killar.
Jag ville testa allt med blogg livet och starta upp en blogg här och på nattstad!
Mitt mål på denna blogg är att komma upp till 350-400 läsare

Fråga mig

19 besvarade frågor

Omröstning

Vad är jag ?
 Söt
 Cool
 Fin
 Gullig
 Snygg
 Annat

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards