Mode & Skönhet , Både för Tjejer & Killar

Alla inlägg under december 2012

Av Moa Westin - 21 december 2012 10:58

Jag säger God Jul och gått nytt år nu för jag kommer inte blogga nu jag bloggar efter jul tror jag för jag har inte så mycket tid att blogga nu så jag bloggar efter jul har jag sagt ! 

Av Moa Westin - 18 december 2012 20:44

 

Så nu är jag igång med bloggningen igen , jag har varit lite dålig på att blogga på några veckor.. Men nu ska jag ta tag i mitt liv och sätta in blogga på bloggplatsen nu i min hjärna.Men snart är det jul och det är kankse dags att sätta upp julgran eller ? Bara för jag och min familj har inte gjort det än !! Vi är väl inte knäpp då eller ?   

Av Moa Westin - 17 december 2012 20:25

Hej jag vet att jag inte bloggar mycket men jag har fan inte tid och nu har jag ju min andra blogg att blogga på men jag ska förköka att blogga på den här bloggen också men nu är jag förkyld så jag orkar inte blogga just nu ! :\ Men bloggar sen vid jul eller efter jul! ;D 

Av Moa Westin - 1 december 2012 17:03

 


Hej hej jag vet att jag är dålig på att blogga men nu har jag just satt på mig min JUMP iN och tagit en klubba för jag har varit ute och blivit full med snö kan man säga !! Men sen ikväll ska jag titta på Sex and City och sen klockan kvart i 7 är det julkalendern jag missade den imorse och idag har jag bakat lusse-BULLAR! och imon ska jag till min Mormor och Morfar i Stora skedvi och äta så jag kan blogga när jag kommer hem ^^ Om jag har tid för jag har Engelska prov på Torsdag och Fredag så jag ska träna tills jag får ett A_!!!! 

Presentation


Hej och välkommen till min blogg , denna blogg handlar allt om mode och skön het både för tjejer och killar.
Jag ville testa allt med blogg livet och starta upp en blogg här och på nattstad!
Mitt mål på denna blogg är att komma upp till 350-400 läsare

Fråga mig

19 besvarade frågor

Omröstning

Vad är jag ?
 Söt
 Cool
 Fin
 Gullig
 Snygg
 Annat

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards