Mode & Skönhet , Både för Tjejer & Killar

Alla inlägg under november 2012

Av Moa Westin - 23 november 2012 22:12

Hej jag har nyss varit på A-lags match med Louise och jENNIFER och Alva och nu ska Louise sova hos mig och hon har nyss dansat till Loreens låt och hoppat upp i sängar och då har jag skrattat så jag har ont i magen ! Ja imon ska jag till KOrsån med Louise och hennes mamma och min mamma för det är marknad och på Söndag ska jag åka buss till Valbo ;) Jag älskar att åka in till Valbo ! Nån som ska med kankse ?!   

Av Moa Westin - 22 november 2012 21:25

Haha 2 läsare idag !!! Haha jag skäms för det är så lite bloggläsare !!!!! Men jag tänker inte lägga ner bloggen !! 




Ha En Bra Kväll Ni Som Läser Min Blogg...

 

 

 

 

 

 

Kram MOA!

Av Moa Westin - 22 november 2012 21:18

Hej hej hej hej imon är det Fredag och jag skulle igentligen på träning idag men det vart inte så för jag har ont i ahlsen och är förkyld så jag fick inte för det kan vara farligt så det får bli nån annan dag och nästa vecka kommer F The Rex nya låt Starkare ut !! Jag Längar så jävla mycket så jag sitter och skriver med han för han är ganske trevlig och en duktig Pöjk som sitter hemma och gör låtar men nu går vi till min Rubrik istället : jo tycker ni att ajg bloggar för lite så skriv det så kan jag blogga mycket mer på dagarna för jag vill ju få fler bloggläsare för jag har inte så många om jag ska säga det jag har fler på min andra blogg fast det är typ bara 49 som läser min blogg där för jag bloggar från allt annat och Kissie och mina dagar och annat som jag tycker ni ska få veta och jag kanske ska blogga om Kissie här också om ni vill det så jag kommer skicka in en bild på hon och så ! 

Jag älskar ju kISSE jag läser hennes blogg varje dag ! 

Men nu ska jag titta lite på FaceBook sen ska jag gå ner och läsa i min säng och LYSSNA på musik sen blir det att man ska lägga sig för imon är det SKOLA!! 


 

En blogg på Kissie som jag älskar så mycket !   

Av Moa Westin - 17 november 2012 16:54

Hej idag är det Lördag och Louise har ju fyllt år och vi bakade till henne!... Och idag ska vi titta på Film och Sova! 


Länken till min blogg :  www.nattstad.se\moiboi 

Av Moa Westin - 16 november 2012 22:55

  

Hej Hej det var länge sen jag bloggade här så nu bloggar jag lite ;) Men jag har inte haft tid typ men jag bloggar lite nu då ! 

Idag har jag varit på A-Lags-Match med Jennifer & Alva & Josefine & Julia och Min syster Cassie och hennes BÄSTA kompis ! Hofors förlorade med 3-1 mot nåt som jag inte vet vad det heter   Och nu så sover Jennifer hos mig och imon ska vi baka Kladdkaka till Louise och jag och Jennifer ska titta på film och äta GODIS !!!!! Ni kan läsa min andra blogg för den bloggar jag mer på ! Länkar den sen ! 


(jag tog den här bilden för det är likt mig) 




Hej Då ! Ha en super bra kväll !   

Presentation


Hej och välkommen till min blogg , denna blogg handlar allt om mode och skön het både för tjejer och killar.
Jag ville testa allt med blogg livet och starta upp en blogg här och på nattstad!
Mitt mål på denna blogg är att komma upp till 350-400 läsare

Fråga mig

19 besvarade frågor

Omröstning

Vad är jag ?
 Söt
 Cool
 Fin
 Gullig
 Snygg
 Annat

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards