Mode & Skönhet , Både för Tjejer & Killar

Alla inlägg under juni 2012

Av Moa Westin - 30 juni 2012 12:40

                          Hej bloggen nu har jag laggt upp lite bilder från Stokcholm och lite annat ! ;D  Och jag fick se Alvin men jag hatar Alvin men det är roligt att ha en bild på han ;D JAG hade roligt och jag skulle bada med min bror men han ville inte så nu är jag ARG på han men annars har jag haft det bra !;D

:D

Av Moa Westin - 29 juni 2012 19:52

Hej bloggen nu är jag hemma eller jag kom hem för ett tag sedan men jag har ätit PIZZA !

Och bilder kommer imon ! ;D

Av Moa Westin - 28 juni 2012 09:15

Tjaah bloggen nu gör jag mig klar för vi ska snart åka till bussen och sen så drar vi ;D Det är ganska fint väder nu och jag hoppas att det blir så hela dan för jag vill ha SOL!! ;D


Bilder kommer på Lördag när jag kommer hem ;D !!!!

Av Moa Westin - 27 juni 2012 18:08

      Tjaah bloggen idag har jag varit med Louise och Mathias...Det var den roligaste dan på länge ! ;D Och imon så ska jag åka ålands båt men jag bloggar när jag har kommit hem ;D Och då kommer det bilder ! ;D Jag ska knäppa på allt möjligt ! :D   

Av Moa Westin - 27 juni 2012 12:22

Tjaah bloggen !

Imon åker jag till Åland...

Nu är jag med Louise och Mathias...

Lägger kanske ut bilder på Lördag från båten eller så blir det på Söndag ;D

Vi åker buss till Ålands båten sen hoppar vi på båten ! ;D

Och jag tyvärr inte blogga från mobilen :(

Men bloggar sen när jag kommer hem om jag inte kommer hem sent !...

     



Tjaah Då !..

Fan

Av Moa Westin - 26 juni 2012 16:17

Fan.........................!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Av Moa Westin - 26 juni 2012 15:09

hej bloggen jag åker på Torsdag...:(

Men jag lovar att knäppa kort och sen lägga ut på bloggen !:D ;D

Nu är jag med Mathias och Louise och vi Skypar !!!!!!!! ;D



              Hej då !

Av Moa Westin - 25 juni 2012 15:11

Här är lite bilder...Den här båten ska jag åka på Torsdag ! :D


 

Presentation


Hej och välkommen till min blogg , denna blogg handlar allt om mode och skön het både för tjejer och killar.
Jag ville testa allt med blogg livet och starta upp en blogg här och på nattstad!
Mitt mål på denna blogg är att komma upp till 350-400 läsare

Fråga mig

19 besvarade frågor

Omröstning

Vad är jag ?
 Söt
 Cool
 Fin
 Gullig
 Snygg
 Annat

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6 7
8
9 10
11 12 13 14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25 26 27 28 29 30
<<< Juni 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards