Mode & Skönhet , Både för Tjejer & Killar

Alla inlägg den 7 juni 2012

Av Moa Westin - 7 juni 2012 20:45

Hej bloggen idag har jag virit i skolan och jag har varit på min sista sy-slöjd och du gjorde jag klart min kudde som det står Morris på :D och sen var jag med kompisar efter skolan och imon är det skola och vi har idrott och då ska vi köraa kryssa kung och det är tjejer mot killar :D och tjejerna kommer vinna som vandligt :D Och sen vid halv fyra ska jag till min kompis Emma för hon har tjej kväll och vi ska sova ute i ett tält och det är 5 perssoner som kommer och det är Jennifer,Louise,Malin,Linnea och Jag...Vi ska äta Tacos och mysssssa :D Jag längtar...Och ska vi säkert prata om killar :D så jag kanske inte bloggar imon men på Lördag kanske jag kan blogga...   

Presentation


Hej och välkommen till min blogg , denna blogg handlar allt om mode och skön het både för tjejer och killar.
Jag ville testa allt med blogg livet och starta upp en blogg här och på nattstad!
Mitt mål på denna blogg är att komma upp till 350-400 läsare

Fråga mig

19 besvarade frågor

Omröstning

Vad är jag ?
 Söt
 Cool
 Fin
 Gullig
 Snygg
 Annat

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6 7
8
9 10
11 12 13 14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25 26 27 28 29 30
<<< Juni 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards