Mode & Skönhet , Både för Tjejer & Killar

Alla inlägg under juni 2012

Av Moa Westin - 25 juni 2012 12:27

Nu vart jag lite trött på min blogg så jag ändra den lite grannnnnnnnnn så nu vart det mycke bättre ..  

Av Moa Westin - 25 juni 2012 10:54

Hej här kommer lite bilder som jag har gjort om lite !!! :D


              Nu kom lite bilder som jag har ändrat på en sida en jätte bra sida och om ni vill veta vad det heter så skriver ni en kommentar och skriv så här jag vill veta vad sidan heter :D


Men nu är jag med Louise och vi tittar på tv och jag bloggar lite och sen ska jag hem och packa så jag har allt med mig på Torsdag sen på Lördag ska jag till min bror Stoffe och fira han !! :D Vi ska äta och så och min bror bor med min anrda boro oxå men en bor på en övervåning (stavning) och en på undrervåningen (stavning) och Stoffe bor på under och Alex på över och Alex har en katt och jag har aldrig sett den så jag ska få se den på Lördag och på Lördag kommer även kanske min syster Cassie !!!!!!!  Hoppas det blir roligt :D



Och på ålands-båten ska jag köpa GODIS! och andra saker till Jennifer och Louise ! Och jag ska bada och gå ut på däck och äta och vara i hutten och så och jag älskar vår hytt den är jätte fin ! Det är tv dusch (stavning) i den och lite annat !   Jag ska åka båten Birka !!!!!    Jag åker buss ditttt med Mamma\Jessika,Pappa\Göran och lillebror\Kevin och så har vi gö en katt men den ska va kvar hemma så våran granne ska vara vackt (stavning) typ :D   Jag ska läsa och titta på film i bussen och lyssna på musik :D Det kommer säkert bilder sen från båten :D Det här blogg-inlägget är någ det längsta jag har gjort nån gång men jag ska börja mer såna här långa på min blogg för då blir den lite mer intressant (stavning) :D




Men Hej då ska titta på Katten Gustaf nu :D !!!!!! Haha roligt liv !!! :D

Av Moa Westin - 24 juni 2012 21:30

  Hej bloggen jag hittade den här bilden på FaceBook..... Jag vart bara tvungen att lägga ut bilden !! :D

Av Moa Westin - 24 juni 2012 17:53

  Hej BLOGGEN jag har skrivit att jag ska åka på Måndag men jag ska åka på Torsdag men jaja idag ska jag sova hos Louise :D och på tisdag ska jag packa för jag åker gö på Torsdag !!!!!!!!! Jag har haft det roligt i stugan och jag kom hem idag !! Vet inge mer som jag kan skriva med hej då ! :D Bloggar mer imon ! :D


Av Moa Westin - 20 juni 2012 07:26

  Hej bloggen igår jag hade skit roligt...Jag prata skype med Kid Jesus och jag skratta och hade det roligt och vi har typ inte sovit nån ting så alla är trött nu och typ 2 stycker sommnar (stavning) och 1 sover helt och hållet (stavning) men dom 2 som somnar snart sover typ nu :D Jag och Oscar vi sover inte iallafall XD


Och idag ska jag kanske åka till stugan men förts ska jag till min Far-Mor och fira hon för hon fyllde i Måndags och det är jag,Mamma,Kevin,Pappa,Alex,Cassie,Stoffe som ska fira min Farmor så det bli min familj :D


Och om jag inte åker till stugan idag så åker jag imon såjag kan inte blogga på länge för på Måndag så ska jag åka Ålands båt :D Men sen kommer jag att blogga och då kommer även lite bilder XD

Detkommer bilder från Ålands-båten XD



Längtar...Jag vill handla och bada ! :D


Ha en bra vecka och en bra dag :D


Hälsningar Moa   

Av Moa Westin - 19 juni 2012 22:17

Nu sitter man och tittar på film (en gång i Phuket) Med Louise Björkan Strand&Linus Hedström&Jennifer Chienh&Oscar Birgersson...men Louise och Linus sitter och bråkar om ett par kuddar :)

Av Moa Westin - 19 juni 2012 14:08

Hej bloggen...Nu är jag med Louise och Jennifer.....


Och idag ska vi sova med Oscar och Linus XD


Och vi ska äta på Rapido ;D


Och jag vill gärna att man skriver namn när man gör en KOMMENTAR för nu skriver alla DeDu,Din,Och du vet vem jag vill veta vem det är ifrån !!!!! Snälla skriv era namn ! :D


Av Moa Westin - 17 juni 2012 14:51

Så nu är jag hemma men på Onsdag åker jag igen sen på Tisdag så ska jag sova hos Louise....Sen nästa Måndag ska jag åka Ålands båt XD





Jag har haft det jätte roligt i stugan ! :D

Presentation


Hej och välkommen till min blogg , denna blogg handlar allt om mode och skön het både för tjejer och killar.
Jag ville testa allt med blogg livet och starta upp en blogg här och på nattstad!
Mitt mål på denna blogg är att komma upp till 350-400 läsare

Fråga mig

19 besvarade frågor

Omröstning

Vad är jag ?
 Söt
 Cool
 Fin
 Gullig
 Snygg
 Annat

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6 7
8
9 10
11 12 13 14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25 26 27 28 29 30
<<< Juni 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards