Mode & Skönhet , Både för Tjejer & Killar

Alla inlägg under maj 2012

Av Moa Westin - 21 maj 2012 19:21

Hej bloggen idag så har jag varit med kören hela dag som jag är med i och vi sjöng för gammlingar och sen fick vi pengar av dom så vi fick köpa glass :O

Sen så var jag med Louise och Jennifer och nu Skypar jag med några killar ! :O

Och vem är det som har stält en fråga till mig och då heter han eller hon Friend och jag vete fan vem det är med jaja jag ska fråga me´n jag vill veta !!!! :O

Läs min kompis Louise' s blogg www.Louiselollan.bloggplatsen.se

Av Moa Westin - 20 maj 2012 19:09

Hej Bloggen idag har jag varti i stora skedvi hos min Gammel-mormor sen var jag med Louise och jag fick Armband och flippflopp av hon Tack Louise!!!


Av Moa Westin - 20 maj 2012 19:09

Hej Bloggen idag har jag varti i stora skedvi hos min Gammel-mormor sen var jag med Louise och jag fick Armband och flippflopp av hon Tack Louise!!!


Av Moa Westin - 19 maj 2012 21:59

Hej bloggen det blir någ ett kvälls inlägg nu men jag sitter och väntar på att Louise min bästa kompis ska sms:a mig för hon har varit i London och jag saknar hon grymmmmmmmt mycket ni förstår jag kan inte leva utan Louise men jag har haft det roligt medans hon har varit i London men jag har det mycker roligare när hon är med förstårs...Läs hons blogg oxå www.Louiselollan.bloggplatsen.se Den bloggen är grymmmmmmmttttt bra läs den så hon får många blogg läsare men ni kan fortfarande läsa min blogg ! :D Bloggar mera imon och då ska jag fan va med Louise för jag saknar hon men hej då och komihåg att läs min blogg varenda dag :D Puss och Kram och Gossi Nassi mina fina blogg-läsare! :D

Av Moa Westin - 19 maj 2012 17:23

   Hej Bloggen idag har jag varit hemma för jag har haft feber:( Men jag har ialla fall planterat tomater och gurka och så har jag gjort mycket mera idag med mia mamma ute i trädgården :D Men jag har haft roligt iallafall...Och nu äter jag morrot Mmmmuuuummmssss........  

Av Moa Westin - 19 maj 2012 11:35

Nu sitter jag och har feber och hostar men kommer någ bli bättre sen...Och på Måndag i skolan så ska vi cykla med kören för jag är med och sjunger i en kör jag älskar att sjunga men iallafall så ska vi cykla till några åldershem och sjuga för dom gammla och så får vi pengar av dom gammla så vi kan åka och köpa glass Mmmmm...........Men jag hoppas att jag blir bättre till på Måndag för jag vill ha GLASS !!!!!!!!!!!!!!

Av Moa Westin - 19 maj 2012 09:41

Hej Alla mina blogg-läsare på dden här veckan som kommer så ska ni ställa fråger till mig som jag sen svarar på och jag lovar att svara på alla frågor jag lovar värkligen ! :D

Av Moa Westin - 19 maj 2012 09:28

Hej bloggen nu sitter jag hemma och hostar och snyftar (stavning) Och igår hadde jag ont i halsen och huvudet och så hadde jag feber :( Men nu känner jag mig lite bättre hoppas ni gillar min blogg skriver lite senare Kanske ikväll...Puss och Kram mina blogg läsare...

Presentation


Hej och välkommen till min blogg , denna blogg handlar allt om mode och skön het både för tjejer och killar.
Jag ville testa allt med blogg livet och starta upp en blogg här och på nattstad!
Mitt mål på denna blogg är att komma upp till 350-400 läsare

Fråga mig

19 besvarade frågor

Omröstning

Vad är jag ?
 Söt
 Cool
 Fin
 Gullig
 Snygg
 Annat

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5
6
7 8 9 10
11
12
13
14 15
16
17
18 19 20
21 22
23
24
25
26
27
28 29 30 31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards