Mode & Skönhet , Både för Tjejer & Killar

Alla inlägg den 29 augusti 2012

Av Moa Westin - 29 augusti 2012 20:17

Hej mina bloggläsare idag har jag varit med Louise och Jennifer och imon ska Jennifer på Piano så jag och louise ska någ vara med men vi sitter på Entre Ungdom ! Sen kankse Jennifer har Badminton inte fan vet jag men nu har jag laddat Över lite bilder på datorn så det kommer en bild från igår när jag var i Sndviken med Louise och Jennifer men jag köpte inte så mycket för jag fyller snart så jag lägger inte ut på vad jag har köpt bara på en annan bild sen är det en bild från idag ;D på mig Louise och JENNIFER...sen imon är det idrott :( Jag orkar inte mer!!!! Men man måste ju göra allt !! Sen har vi Hemkunskap sista timmen sen har vi Svenska tror jag och mer saker ! Bloggar mer imon ! Det kankse blir lite längre nu om jag hittar på nåt att skriva....





Jo jag fyller på Söndag ! och nu sitter jag och äter kaor och min mamma är på väg till jobbet och Min pappa ligger i soffan och tittar på tv och Kevin är med en kompis ute ! Och idag fick jag tidningar av Louise lite Glitter,Julia och Pets tidningar som hon inte vill ha ! Så jag har lite att läsa ikväll!!! Nu sitter jag vid FaceBook och chattar med min syster och Fredric ! Har inge mer att skriva men nu kommer två bilder !!!   BrandKVINNA (Brandman)   Bilden från idag !!! :D

Presentation


Hej och välkommen till min blogg , denna blogg handlar allt om mode och skön het både för tjejer och killar.
Jag ville testa allt med blogg livet och starta upp en blogg här och på nattstad!
Mitt mål på denna blogg är att komma upp till 350-400 läsare

Fråga mig

19 besvarade frågor

Omröstning

Vad är jag ?
 Söt
 Cool
 Fin
 Gullig
 Snygg
 Annat

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7 8
9
10 11
12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards