Mode & Skönhet , Både för Tjejer & Killar

Alla inlägg den 16 augusti 2012

Av Moa Westin - 16 augusti 2012 13:27

Hej bloggen idag Ska jag och Louise cykla till Edsken för min mamma och pappa ska till stugan nu ;( Så vi ska cykla upp dit så är det nån som vill med ? :)

Av Moa Westin - 16 augusti 2012 11:14

Hej bloggen idag ska jag vara med Louise och vi ska åka till min grannes stuga i Edsken så vi ska bada och sola !...och nu börjar fina solen komma när skolan börjar snart..Det är så typiskt sommar... Men jag bloggar mer när jag kommer hem och då skriver jag vad vi har gjort och sånt om vi gör nåt roligt och så ville jag att Linnea och Malin skulle vara med idag för jag vill vara med Linnea för det vär jätte länge sen jag var med hon och jag saknar hon jätte mycket men hon hade ingen bikini men jag fråga om hon inte kan låna en av Malin för hon har inte samma storlek som mig i kläder kanske hon har men inte i bikini ! :\ men hej då nu ska jag gå ner och titta på tv ! ...

Presentation


Hej och välkommen till min blogg , denna blogg handlar allt om mode och skön het både för tjejer och killar.
Jag ville testa allt med blogg livet och starta upp en blogg här och på nattstad!
Mitt mål på denna blogg är att komma upp till 350-400 läsare

Fråga mig

19 besvarade frågor

Omröstning

Vad är jag ?
 Söt
 Cool
 Fin
 Gullig
 Snygg
 Annat

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7 8
9
10 11
12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards