Mode & Skönhet , Både för Tjejer & Killar

Alla inlägg den 21 augusti 2012

Av Moa Westin - 21 augusti 2012 20:45

Tjaao bloggläsare nu siter jag och tittar på Facebokk och tittar på bloggar och lyssnar på musik på RADION! Sen ska jag gå ner och fixa så jag har nyckeln till skåpet i väskan och allt !...Och jag fyller om 12 dagar om man räknar med idag då ! Jag längtar!!!... Men nu ska jag titta lite på Face book sen ska jag läsa nån blogg sen gå ner och ta nåt att äta sen titta så jag har allt i väskan men jag vet att ajg har allt men endå sen sova vid 10 så man konmmer upp imon !! Hej då !!  

Av Moa Westin - 21 augusti 2012 15:44

  Hej mina bloggläsare idag var jag i skolan och vi hade lite matte och musik och annat det var ganska kul...Men nu ska jag till Louise och vi ska bada och Jennifer ville inte med och  bada hon tycker det är kallt men jag tror att hon inte vill ;( Men nu är det så och imon så är det Onsdag som alla vet och då är jag i skolan så jag bloggar mer när jag kommer hem tror jag om jag inte gör nåt annat !.. Hej då

Presentation


Hej och välkommen till min blogg , denna blogg handlar allt om mode och skön het både för tjejer och killar.
Jag ville testa allt med blogg livet och starta upp en blogg här och på nattstad!
Mitt mål på denna blogg är att komma upp till 350-400 läsare

Fråga mig

19 besvarade frågor

Omröstning

Vad är jag ?
 Söt
 Cool
 Fin
 Gullig
 Snygg
 Annat

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7 8
9
10 11
12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards