Mode & Skönhet , Både för Tjejer & Killar

Alla inlägg den 11 augusti 2012

Av Moa Westin - 11 augusti 2012 22:19

Hello bloggen nu har jag kommit hem men jag lägger ut bilder imon tror jag..   Och snart fyller jag !!   Men jag hade det bra i Korsån jag och Louise bada och lekte med Smilla !... Och idag så kom min granne Ronny och Min storebror Stoffe och vi åt och hade kul.. ;) Och idag sover Louise hos mig och Louise har sin dator med sig så hon bloggar nu också   Och vi lyssanr på musik och Tittar på FaceBook och jag har läst Wictorias blogg...Och varför ställer ingen nån fråga till mig ? Jag väntar på frågor ! !!!Men jaja min lille bror har fått en ny mobil och den vill jag ha så jag kommer ta den !!!!! Vad ska jag skriva men jo min syster har varit i turkiet så hon hade nåt åt mig och kevin så vi skulle få nåt från Turkiet sen ! ;) Men nu ska jag inte blogga nå mer men bloggar kanske inatt eller imon ! vi får se ... Hej då !...   

Presentation


Hej och välkommen till min blogg , denna blogg handlar allt om mode och skön het både för tjejer och killar.
Jag ville testa allt med blogg livet och starta upp en blogg här och på nattstad!
Mitt mål på denna blogg är att komma upp till 350-400 läsare

Fråga mig

19 besvarade frågor

Omröstning

Vad är jag ?
 Söt
 Cool
 Fin
 Gullig
 Snygg
 Annat

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7 8
9
10 11
12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards