Mode & Skönhet , Både för Tjejer & Killar

Alla inlägg den 8 augusti 2012

Av Moa Westin - 8 augusti 2012 22:31

   Hej bloggen nu är det dags för en frågestund ! Fråga vad ni víll och jag svarar på alla frågor ! ;)   

Av Moa Westin - 8 augusti 2012 22:24

Här är den hunden jag vill ha det är en bulldog !! Dom är skit gulliga !...   Håller ni med dom är jätte gulliga !! ;)

Av Moa Westin - 8 augusti 2012 21:54

  Hej bloggen idag har jag varit med Louise och jag skrev att vi skulle till Falun men det skulle vi inte det blev imon istället... Men Louise sover hos mig en till natt och idag så har vi tittat på film på datorn och så har jag fått 20 samtal idag och det är av Lovisa !!!!! 20 gånger har hon ringt men det är inte hon som har pratat ;( Det var hons kompis Ida eller nån !? Men imon ska jag till Falun med Louise och hons mamma sen vet jag inte vad jag ska göra efter vi har varit i Falun jag kanske ska blogga ? Men jaja nu ska jag Googla efter en hund jag altid vilja haft !! ;) Kommer bilder på den snart ! ;)

Av Moa Westin - 8 augusti 2012 11:58

Hej bloggen nu kommer det bilder från Hofors-Rocken ! ;)         Har mer bilder men dom var inge bra och nu ska jag sluta lägga upp bilder på mig själv för jag får bara skit för att jag lägger upp bilder på mig själv ;( Så nu ska jagh sluta med det för den som kommenterar min blogg hon säger att jag är ett ego !! Men vad är hon ?? En stor fjrtis ! Men idag ska jag vara med Louise och vi ska åka till Falun !!!! Och shoppa..   Jag bloggar mer när jag kommer hem !!!!! ;) Hej då !

Presentation


Hej och välkommen till min blogg , denna blogg handlar allt om mode och skön het både för tjejer och killar.
Jag ville testa allt med blogg livet och starta upp en blogg här och på nattstad!
Mitt mål på denna blogg är att komma upp till 350-400 läsare

Fråga mig

19 besvarade frågor

Omröstning

Vad är jag ?
 Söt
 Cool
 Fin
 Gullig
 Snygg
 Annat

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7 8
9
10 11
12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards