Mode & Skönhet , Både för Tjejer & Killar

Alla inlägg den 24 juli 2012

Av Moa Westin - 24 juli 2012 17:36

Hej bloggen jag skrev på FaceBook om man gillade så skulle jag skriva vad jag tycker om dom på min blogg och nu ska jag göra det jag skriver bara för namn ! ;)


Diana: Snäll,Söt och Min bästis..


Maja: Snäll,Söt,Liten tjej


Johanna: Känner inte så bra


Sofie: Känner inte så bra


Jennifer: Söt,Snäll,Bästis,Underbar


Kid jesus: Kompis,Cool,Sjunger jätte bra,bäst,Bästa bloggare


Linus: Dryg,Dampad,Pucko O.S.V.


Anna: Snäll och Söt


Nathalie: Snäll,Gammal klass kompis,Söt


Astid: Snäll,Söt vill lära känna lite bätre !


Elsa: Snäll,Söt,Fin och vill lära känna mycket bätre !


Tove: Snäll,Fin och känner inte så bra


Louise: Snäll,Fin,Söt,Underbar Kompis,Bästa kompis,Cool,Pruttfia och min Sov kompis...


Julia: Snäll,Söt,Fin och gullig !


SÅ det var alla ! ;***

Av Moa Westin - 24 juli 2012 17:25

Hej bloggen....Alla mina blogg läsare jag är ingen Fjortis!!! jag fick en fråga om jag var fjortis och det är jag inte !.... ;(

Men iallafall jag är med LOuise och vi har varit på kyrkogården (stavnig) och jag ska sova hos Louise och vi ska sova hemma hos hon själv ! ;) Men jag kommer inte bli rädd;) Och vi ska äta på Rapido!!! Jag bloggar mer imon ! ;)

Presentation


Hej och välkommen till min blogg , denna blogg handlar allt om mode och skön het både för tjejer och killar.
Jag ville testa allt med blogg livet och starta upp en blogg här och på nattstad!
Mitt mål på denna blogg är att komma upp till 350-400 läsare

Fråga mig

19 besvarade frågor

Omröstning

Vad är jag ?
 Söt
 Cool
 Fin
 Gullig
 Snygg
 Annat

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16
17
18
19
20 21 22
23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards