Mode & Skönhet , Både för Tjejer & Killar

Alla inlägg den 8 juli 2012

Av Moa Westin - 8 juli 2012 21:54

nu ökar det helt plötsligt med bloggläsare jag blir förvånad!... Men jag är glad för jag vill ha många bloggläsare det vill väl alla ha eller ? Och jag har inte fått nån kommentar eller fråga :(


Vill gärna ha en så skriv en kommentar eller ställ en fråga !!!


  Jag saknar min kompis som är i Norge nu eller hon har varit där ett tag nu :\ Jag pratade med hon i telefon idag vart faktiskt lite glad då ! :D Men bloggar mer imorgon kväll ! :D


Av Moa Westin - 8 juli 2012 20:01

1.Kid Jesus

2.F The Rex

3.Icona pop,Itchy Daze

4.Erik Hassle

5.Alina DeveCerski*

6.Imperiet

7.Marron 5

8.Takida

Det är fler men jag kommer inte på dom ! ...

Av Moa Westin - 8 juli 2012 15:22

Hej bloggen jag har märkt att jag har fått flera bloggläsare nu hade jag  30 bloggläsare !!!!!!!!!!!!

Av Moa Westin - 8 juli 2012 12:18

http://basecampsoldiers.blogspot.se/ Det här är Jacobs blogg !!! som är på engelska !!

Av Moa Westin - 8 juli 2012 12:07

   Hej bloggen här är en av mina super snälla kompisa han heter Jacob och han är bäst på att sjunga...Och jag frågade han om han kunde sprida ut till folk att dom skulle läsa min blogg och då skrev han - Vet du, jag tänkte ta med i min musikvideo att man kan läsa din blogg... Han är bara snällast i Världen !!!!!!!!!!!


Han sjunger jätte bra och han är en jätte bra kompis !!!!!!!... 


Läs hans blogg oxå fast den är på engelska men det gör fan inget tycker jag så läs den !!!! www.basecampsoldiers.blogspot.se Så läs den nu då !!!!!!!!!!!!!!

Av Moa Westin - 8 juli 2012 11:53

Hej Bloggen idag ska jag va med Jennifer...Och vi ska göra nåt men jag vet inte vad ! :D

Och igår kväll var min bror här en liten stund ! Sen sov Kevins kompis Melvin hos oss och vi hade kul jag lekte med Lego med dom _!!!!!!!! Och jag vill gärna ha flera kommenatarer och frågor och bloggläsare så ni som läser min blogg ni kan väl sprida runt på FaceBook att dom ska läsa min blogg eller nåt för jag vill verkligen ha flera bloggläsare ! :D

Av Moa Westin - 8 juli 2012 10:28

Hej Bloggen igår hadde jag 62 bloggläsare !!!!!!!!!!! och idag har jag 10 !!!!!!


Jag vill verkligen ha flera bloggläsare ! ;D


Och kom ihåg att ställ en fråga eller KOMMENERA!!!!!!


Bloggar mer ikväll ! ;D


Presentation


Hej och välkommen till min blogg , denna blogg handlar allt om mode och skön het både för tjejer och killar.
Jag ville testa allt med blogg livet och starta upp en blogg här och på nattstad!
Mitt mål på denna blogg är att komma upp till 350-400 läsare

Fråga mig

19 besvarade frågor

Omröstning

Vad är jag ?
 Söt
 Cool
 Fin
 Gullig
 Snygg
 Annat

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16
17
18
19
20 21 22
23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards