Mode & Skönhet , Både för Tjejer & Killar

Alla inlägg den 22 juli 2012

Av Moa Westin - 22 juli 2012 20:11

Hej bloggen jag läste en Julia tidning och jag vart


Modebloggare: Du gillar att synas och höras och delar gärna med dig av snygga fynd du hittat på din blogg så att andra kan bli inspirerade. Du blir ju själv inspirerad av alla andra - Surfar man runt lite kan man hitta hur mycket som helst som är snyggt! Dessutom är det kul att dela med sig av sina köp till världen, Så att fler får se vilka kul kläder man kan kombinera ihop!    



Så stog det håller ni med mina gulliga blogg läsare ???

Av Moa Westin - 22 juli 2012 18:34

Hej bloggen idag har jag inte gjort så mycket eller jag har varit med Jennifer och handlat lite glass och bakat pepparkaka...Imon ska jag vara med Jennifer och kanske Louise...Sen på Torsdag ska jag till min mormor och morfars stuga med familjen och Kanske Jennifer... Och det är säkert jätte många som vill veta hur stugan ser ut så jag tänker knäppa lite kort och sen när jag kommer hem lägger jag ut dom på bloggen...Sen på fredag ska jag till sandviken ...... Bloggar mer imon... ;)

Presentation


Hej och välkommen till min blogg , denna blogg handlar allt om mode och skön het både för tjejer och killar.
Jag ville testa allt med blogg livet och starta upp en blogg här och på nattstad!
Mitt mål på denna blogg är att komma upp till 350-400 läsare

Fråga mig

19 besvarade frågor

Omröstning

Vad är jag ?
 Söt
 Cool
 Fin
 Gullig
 Snygg
 Annat

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16
17
18
19
20 21 22
23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards