Mode & Skönhet , Både för Tjejer & Killar

Alla inlägg under april 2012

Av Moa Westin - 7 april 2012 15:59

                                                  
    Glad Påsk !

Nu sitter jag och äter godis !!!!!!!!!

Det blir inte sånt långt inlägg den här gången ! :)

Av Moa Westin - 5 april 2012 20:00

Igår var det 5 år sedan du dog farfar!
Jag saknar dej så mkt !!!!!!
Du ståg jätte nära mej ! ♥♥
Älskar dig mest av allt ♥♥

Av Moa Westin - 3 april 2012 20:24

Snart ska jag gå ner och titta på Alla född 2010 jätte bra program på 1:an !

Sen ska jag sova men innan så ska jag läsa lite i min bok !

Men nu så sitter jag vid Facebook och Bloggar lite gran och tittar runt på andras bloggar !!!!!!!!

Och nu undrar jag hur många som följer min blogg igentligen ???

Jag älskar att blogga för det är kul att ha en blogg alla tjejer i min klass ha en blogg utom 2 stycken !

Jag har inte haft min blogg så länge tror jag men först tyckte jag det var tråkigt sen tyckte jag att det var jätte roligt och en bra plats där man kunde skriva saker typ som om att jag gillar katter eller nåt sånt men nu så ska jag blogga lite till sen ska jag titta på tv ;)

                                                  
  Hej Då bloggen !!!!!!

                                                  
  Syns sen ! ;)

Av Moa Westin - 3 april 2012 16:16

Hej idag ska jag gå på innebandy match kl:5 sen kl:6 ska jag på fotbolls match sen åker jag hem när allt är slut och då ska jag hem och lägga mej i soffan och titta på tv :) sen ska jag gå upp och blogga lite !!!!!! sen tror  jag att jag ska gå och lägga mig ! XD sen imon är det skola IDROTT !!!!!!!!!!!!!!!!!!!


                                            Hej Då ! syns sen !!!!!!!

Av Moa Westin - 3 april 2012 14:19

                                               Hej !!!!

Jag heter Moa och jag är 11 år och bloggar på min blogg ! ;)

Jag älskar djur som Katter,hundar,kaniner och sköldpaddor :)

Jag en katt :)

Jag har 5 syskon och en mamma och en pappa !!!!!

Jag älskar skolan :)

Det jag älskar mest i skolan är Historia,Matte,Svenska och engelska lite !!!



                 NU vet ni saker om mig :) !!!!!!!!!!!!!

Av Moa Westin - 3 april 2012 14:14

Min lilla Kisse Katt !!!


 
Av Moa Westin - 2 april 2012 20:37

Jag vill ha sommar nu jag orkar inte med kallt väder längre!!...... :(

Jag vill SOLA & BADA !!!!!!!!!!.........:)


Presentation


Hej och välkommen till min blogg , denna blogg handlar allt om mode och skön het både för tjejer och killar.
Jag ville testa allt med blogg livet och starta upp en blogg här och på nattstad!
Mitt mål på denna blogg är att komma upp till 350-400 läsare

Fråga mig

19 besvarade frågor

Omröstning

Vad är jag ?
 Söt
 Cool
 Fin
 Gullig
 Snygg
 Annat

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3
4
5
6
7 8
9 10 11 12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards