Mode & Skönhet , Både för Tjejer & Killar

Alla inlägg under april 2012

Av Moa Westin - 25 april 2012 21:24

Ojj Jag har inte bloggar på länge men det är ingen som brys sig men jag har haft en super dag idag jag har gjort läxan :D SÅ NU ÄR JAG NÖJD FÖR JAG BEHÖVER INTE GÖRA DEN SEN TUUUUR :D men jag kanske bloggar imon för nu ska jag läsa lite och lyssna på musik på mobilen och sen sova när jag känner för det hej då bloggen Puss&Kram :D

Av Moa Westin - 20 april 2012 21:54

Sovit med flättor(stavning) men det här är en gammal bild :O

 
Av Moa Westin - 20 april 2012 21:49

                                                  
                      OBS!

Jag är så ledsen för att jag inte har varit inne och bloggat jag är så ledsen men idag har jag haft en bra dag i skolan för vi slutade tolv :O och sen har det snöat i Hofors där jag bor och så har jag varit med mina kompisar Louise&Jennifer&Linus&Mathias&Malin och vi har spelat brännboll i snö-vädret det var ganska rolit med det var tjejer mot killar och tjejerna förlorade :O.....Men jag hoppas att jag kommer blogga när jag har tid för jag ska va med kompisar imon men jag kanske bloggar imon kanske på morgonen eller på kvällen

Hej då bloggen :O

God natt men jag ska inte sova än eller men jag säger god natt endå =)

Av Moa Westin - 15 april 2012 20:42

Idag har jag haft en bra dag med mina kompisar och här har jag laddat upp en bild oxå visst e jag duktig ? :D

 
Av Moa Westin - 14 april 2012 13:43

Hej jag har ett roligt liv ! :)   

Av Moa Westin - 12 april 2012 11:11

Hej jag heter Moa Westin och jag är 11 år och jag fyller den 2 september ! XD

 
Av Moa Westin - 12 april 2012 11:09

hej bloggen jag har nyss vaknat och idag ska jag  va med Jennifer och kanske Louise och Linnea jag vet inte !!!

Hej då bloggen !!!!

Av Moa Westin - 11 april 2012 19:47

Hej bloggen idag har jag varit med Jennifer&Louise&Linnea vi har ätit glass och vi har tittat på film och imon ska jag vara barnvakt :( Min lillebror kan inte vara hemma själv :( Hej då bloggen syns imon !!! :)

Presentation


Hej och välkommen till min blogg , denna blogg handlar allt om mode och skön het både för tjejer och killar.
Jag ville testa allt med blogg livet och starta upp en blogg här och på nattstad!
Mitt mål på denna blogg är att komma upp till 350-400 läsare

Fråga mig

19 besvarade frågor

Omröstning

Vad är jag ?
 Söt
 Cool
 Fin
 Gullig
 Snygg
 Annat

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3
4
5
6
7 8
9 10 11 12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards